Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej – targów POLAGRA, organizowanych przez Grupę MTP. Przedstawiciele podkreślają, że to kontynuacja współpracy, która doskonale wpisuje się w strategie obu firm.
Żabka Polska nie zwalnia tempa. Już ponad 8800 franczyzobiorców prowadzi ponad 10 000 sklepów pod jej szyldem, korzystając na co dzień z ponad 25-letniego doświadczenia
i partnerstwa sieci. Na 2024 r. sieć zapowiedziała otwarcie tysiąca nowych placówek.
To wyzwanie i ogromna szansa także dla potencjalnych dostawców.
Targi POLAGRA to wydarzenie zrzeszające polskie i zagraniczne firmy oraz instytucje działające w branżach produkcji żywności, dostawców technologii do jej produkcji oraz hoteli, restauracji i cateringu. Odwiedzają je właściciele, managerowie i kupcy z kilkudziesięciu krajów. W tym roku organizatorzy mocny nacisk położą na udział sieci handlowych i proeksportowy charakter wydarzenia.
Żabka Polska w centrum POLAGRY
– Grupa MTP i Żabka Polska współpracowały przy okazji wielu wydarzeń. Przyszedł czas
na najbardziej naturalną współpracę i jednocześnie nowe otwarcie, czyli współpracę przy targach POLAGRA – mówi Tomasz Kobierski, prezes Zarządu Grupy MTP. – Cieszymy się, że Żabka Polska zdecydowała się zostać Partnerem tego wydarzenia. Jej obecność stanowić będzie jedno z kluczowych kół zamachowych dla rozwoju tego wydarzenia – podkreśla.
Przez trzy dni, 25–27 września, podczas targów POLAGRA Żabka Polska zaprezentuje się
na stoisku, na którym goście targów mogą spotkać się z przedstawicielami firmy. Wszyscy chętni będą mogli umówić się na indywidualne spotkania biznesowe. To niepowtarzalna szansa dla potencjalnych dostawców oraz kontrahentów działających w Polsce i poza jej granicami.
– Jako lider rynku convenience chętnie uczestniczymy w partnerstwach na rzecz rozwoju biznesu, innowacyjności i przedsiębiorczości. Z Grupą MTP od lat działamy na wielu polach,
a będąc firmą wywodzącą się z Poznania szczególnie bliskie nam jest angażowanie się
w odbywające się w stolicy Wielkopolski inicjatywy, a taką bez wątpienia są targi POLAGRA – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
– Cieszy mnie, że będziemy mogli spotkać się z naszymi obecnymi i przyszłymi partnerami biznesowymi, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Wierzę, że będzie to doskonała okazja do zbudowania nowych relacji, które mogą zaowocować w przyszłości.
Organizatorzy zaproponują m.in. szkolenia i eksperckie wykłady. Nie zabraknie też prezentacji podejmujących tematy rozwoju handlu i debat z udziałem przedstawicieli rządu, izb i instytucji branżowych oraz największych firm działających w branży spożywczej.