Branża HoReCa stoi obecnie przed wieloma wyzwaniami. Jednak posiadanie partnera biznesowego, który inicjuje działania realnie wspierające gastronomów pozwala na stabilne prowadzenie lokalu. Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro, które odbędą się w dniach 1-3 września, w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie, będzie okazją do bezpośrednich rozmów i wymiany doświadczeń nabytych w ostatnim czasie. Na swoim stoisku Transgourmet i Selgros Cash & Carry zaprezentują szeroką ofertę produktów i usług skierowanych do wszystkich grup klientów gastronomicznych oraz działania podejmowane przez Instytut Kulinarny Transgourmet. Przedstawiciele firmy podsumują akcje zrealizowane w pandemii, a także podzielą się analizą obecnej sytuacji w branży gastronomicznej i prognozami na najbliższe miesiące.
Odwiedzając stoisko Transgourmet i Selgros podczas EuroGastro będzie można zobaczyć pokazy kulinarne prowadzone przez Ekspertów Instytutu Kulinarnego Transgourmet oraz Reprezentację Narodową Kucharzy Polski oraz porozmawiać z Doradcami Klienta, którzy dopasują ofertę do każdych potrzeb. Ponadto 1 września o 11:00, w ramach Programu Edukacyjnego Profesjonalny Menedżer Restauracji Eksperci Instytutu Kulinarnego Transgourmet, Bartosz Peter oraz Marek Burkacki poprowadzą panel pt.: „Jak podnosić kompetencje w zawodzie kucharza?”.
Podczas targów EuroGastro zostanie zaprezentowana wszechstronna oferta marek własnych Transgourmet Premium, Quality, Economy oraz TopSeller.
Asortyment Premium to gwarancja najwyższej jakości i pochodzenia produktów. Quality swoją jakością odpowiada na potrzeby Restauratorów ceniących jakość na najwyższym poziomie. Economy zapewnia najlepsze produkty w przystępnej cenie, a TOPSeller to bazowe produkty w najniższej cenie oferowane w opakowaniach standardowych i XXL. Podczas pokazów prowadzonych przez ekspertów Instytutu Kulinarnego zostanie zaprezentowane ich szerokie zastosowanie.
W trakcie Targów, będzie można zapoznać się też z najnowszymi rozwiązaniami firmy w zakresie logistyki. Dotychczasowa flota Selgros rozbudowana zostanie o samochody typu Meleks – nowoczesne, elektryczne środki transportu, które zapewniają zasięg do 50 km na jednym ładowaniu. Właśnie podczas EuroGastro po raz pierwszy zaprezentowany zostanie jeden z nich, który już wkrótce będzie wykorzystywany do zaopatrzenia lokali znajdujących się w ścisłym centrum miasta.
Stabilny partner
Wsparcie i pomoc branży gastronomicznej zawsze było kluczową częścią działalności Transgourmet i Selgros Cash & Carry, jednak w ostatnich kilkunastu miesiącach nabrało jeszcze większego znaczenia. Elastyczne warunki cenowe dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, wsparcie marketingowe i merytoryczne, udostępnianie hal Selgros jako dodatkowego kanału sprzedaży dla restauratorów, jak również bezpłatne szkolenia to tylko niektóre z form wsparcia gastronomów. Targi EuroGastro to pretekst do podsumowania podjętych aktywności, prowadzonych przez ostatnich kilkanaście miesięcy, jak również możliwość rozmowy z Klientami i Partnerami o kondycji biznesu gastronomicznego.
– Tworzenie środowiska wzajemnie się wspierającego, otwartego na wymianę doświadczeń to obopólna korzyść. Programy Restart i Restart 2.0 były realnym wsparciem naszych Klientów. Dzisiaj chcemy podzielić się analizami i wnioskami z pierwszych miesięcy wznowienia działalności branży oraz spróbować odpowiedzieć na pytanie co czeka nas w przyszłości – mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Ważnym punktem działalności firmy w segmencie gastronomicznym jest Instytut Kulinarny Transgourmet, w którym organizowane są profesjonalne szkolenia dla Klientów i pracowników sieci z nowoczesnych technik kulinarnych, znajomości produktów i najnowszych trendów. To również idealne miejsce do organizacji konkursów czy firmowych eventów.
– Bardzo cieszymy się, że w końcu będziemy mieli możliwość spotkania się z naszymi Klientami i Partnerami! Targi EuroGastro to okazja do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem, które nabyliśmy podczas trwania ograniczeń w działalności branży gastronomicznej. Dynamicznie dostosowaliśmy się do zmieniających się warunków, przechodząc w tryb bezpłatnych szkoleń on-line, które powstały w ścisłej współpracy z ekspertami Akademii Leona Koźmińskiego. Tematykę wykładów przygotowaliśmy mając na uwadze bieżące problemy naszych klientów, którzy nierzadko byli zmuszeni do zmiany swojego modelu biznesowego
– mówi Bartosz Peter, Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy Polski.
Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca Klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.
Selgros Cash & Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros Cash & Carry to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).
Marki handlowe Transgourmet i Selgros Cash & Carry należą do Transgourmet Polska. Spółka jest częścią międzynarodowego holdingu zajmującego się hurtową sprzedażą produktów żywnościowych. Udziałowcem Transgourmet Holding SE jest COOP – druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi. www.transgourmet.pl www.selgros.pl