Jak zmieniła się branża gastronomiczna podczas pandemii? Kto dziś jest liderem rynku gastronomicznego? Jak skutecznie komunikować się z gośćmi i realizować zamówienia w ramach systemu na wynos? To tylko niektóre zagadnienia, jakie pojawią się podczas zaplanowanej na 20 kwietnia konferencji on-line MADE FOR Restaurant. Partnerami strategicznymi wydarzenia są Transgourmet Foodservice i Selgros Cash & Carry. Marki od wielu miesięcy aktywnie wspierają branżę HoReCa i podejmują działania mające na celu pomoc restauratorom.
Ostatni rok był dla właścicieli lokali gastronomicznych niezwykle trudny. Brak możliwości pełnego funkcjonowania i konieczność przestawienia się na serwowanie posiłków wyłącznie na wynos, to wyzwania, z którymi restauratorzy zmagają się od dłuższego czasu i zapewne jeszcze będą się zmagać. Wiele lokali zniknęło z gastronomicznej mapy Polski, inne walczą o przetrwanie, ale są także takie, które zmieniły model biznesowy i dzięki temu stały się nowymi liderami branży. O tym wszystkim opowiedzą prelegenci podczas konferencji, która odbędzie się on-line 20 kwietnia. Na przykładach przedstawią trendy, nowe rozwiązania oraz konkretne pomysły na to, jak poradzić sobie w tym trudnym czasie, jakim dla właścicieli restauracji jest pandemia.
Transgourmet i Selgros są partnerami strategicznymi wydarzenia.
Partnerstwo merytoryczne nad konferencją objął Instytut Kulinarny Transgourmet, a Andrzej Drus, Manager Instytutu Kulinarnego udzieli komentarza eksperckiego podczas trwania panelu. To kolejna podjęta
w ostatnich miesiącach inicjatywa marek, której celem jest wsparcie dla branży HoReCa.
– Wszystkie podejmowane przez nas działania mają jeden cel – wesprzeć branżę gastronomiczną. Wiemy, że dziś restauratorzy, firmy zajmujące się żywieniem zbiorowym oraz dostawcy cateringów są w trudnej sytuacji. Potrzebna jest więc solidarność oraz konkretne rozwiązania, które sprawią, że wszystkie te podmioty przetrwają ten trudny czas i wrócą do pełnego funkcjonowania, gdy pandemia się skończy – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Oprócz zaangażowania w kolejną już konferencję Transgourmet i Selgros wspierają swoich klientów oferując szereg akcji i inicjatyw mających na celu pomoc restauratorom.
Firma oferuje im nie tylko szeroką gamę produktów wysokiej jakości, ale także zrozumienie, dobre relacje i nowy pakiet pomocy, który obejmuje szeroką ofertę rabatową dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego biznesu. Klienci mogą też liczyć na wsparcie marketingowe oraz merytoryczne. Działanie te to m.in.: bezpłatne szkolenia w formule on-line, stworzone wspólnie z ekspertami Instytutu Kulinarnego Transgourmet i Akademii Leona Koźmińskiego czy kontynuacja cyklu wywiadów z właścicielami biznesów gastronomicznych, które publikowane są w prasie branżowej oraz promowane w kanałach społecznościowych marki.
Ponadto przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocą we wszystkich halach Selgros w Polsce firma udostępniła restauracjom i firmom cateringowym powierzchnię handlową, dzięki czemu mogli oni sprzedawać swoje dania czy przetwory i przyjmować zamówienia na catering świąteczny. Oferta kilkudziesięciu innych restauracji działających na wynos oraz kody rabatowe na diety pudełkowe firm cateringowych, zaopatrujących się w Transgourmet Foodservice została zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki Selgros, która trafiła do ponad 600 000 odbiorców. Przez cały czas restauratorzy mogą też liczyć na konsultacje dotyczące zmiany menu, food cost czy niemarnowania żywności.
Firma kontynuując współpracę z MADE FOR Restaurant udowadnia, że jest stabilnym partnerem dla branży. Dzięki m.in. partnerstwu strategicznemu Transgourmet i Selgros udział w konferencji, która odbędzie się online 20 kwietnia jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsze zarejestrowanie się.
Szczegóły można znaleźć tutaj: https://forsolutions.pl/konferencja-fighters/.
Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca z pomocą własnej floty ciężarówek klientów gastronomicznych z centralnej Polski z nowoczesnego magazynu zlokalizowanego w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą.
Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros Cash&Carry to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).
Marki handlowe Transgourmet i Selgros Cash&Carry należą do Transgourmet Polska. Spółka jest częścią międzynarodowego holdingu zajmującego się hurtową sprzedażą produktów żywnościowych. Udziałowcem Transgourmet Holding SE jest COOP – druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi. www.transgourmet.pl www.selgros.pl