Międzynarodowe Targi Rozwiązań dla Branży HoReCa, czyli EuroGastro, od lat zajmują pozycję lidera. Nic dziwnego – rok do roku przyciągają tysiące odwiedzających i setki wystawców. Potwierdziła to kolejna edycja wydarzenia, które odbyło się w dniach 17-19 maja w PTAK Warsaw Expo.
Trzy dni Międzynarodowych Targów Rozwiązań dla Branży HoReCaEuroGastro po raz kolejny udowodniły, że gastronomia i hotelarstwo potrzebują integracji. Tysiące zadowolonych odwiedzających i wystawców, setki nawiązanych relacji i tyle samo podpisanych nowych umów biznesowych. To dla nas największa pieczęć jakości tego wydarzenia.
![](https://abc-restauracji.pl/wp-content/uploads/2022/05/282173624_1917879578403988_12823655617171741_n-1024x768.jpg)
EuroGastro dopasowane pod każdego klienta
Największą siłą EuroGastro jest jego wielopłaszczyznowość. Innowacyjna formuła eventu, łącząca ze sobą zarówno estetyczne pokazy i warsztaty, jak i praktyczną wiedzę oraz szeroko zakrojony networking sprawiła, że wydarzenie było dopasowane pod potrzeby każdego klienta. Dostosowanie planu imprezy pod wymagania współczesnego konsumenta komercyjnego i biznesowego przyczyniło się do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, rozwinięcia warsztatu własnego oraz podniesienia kompetencji odwiedzających.
![](https://abc-restauracji.pl/wp-content/uploads/2022/05/t2-1024x1024.jpg)
Uczestnicy mogli przyglądać się rywalizacji najlepszych w Polsce adeptów sztuki barmańskiej podczas Mistrzostw Polski Classic 2022, a także konkursowi w kategorii otwartej dla członków Stowarzyszenia Polskich Barmanów oraz miksologów jeszcze nie zrzeszonych. Ponadto, odbywały się pokazy oraz degustacja z ekspertami z zakresu BBQ i grill.
![](https://abc-restauracji.pl/wp-content/uploads/2022/05/281837200_1917879725070640_4057348609608880310_n-1024x768.jpg)
Nie zabrakło również merytorycznej wiedzy. O tę zadbali między innymi Jarosław Uściński, który wygłosił prelekcję na temat food cost – koszty, ich łatwe liczenie i bieżąca kontrola. Anna Dębska skupiła się z kolei na aspekcie marketingu, a właściwie jego braku w branży. Nie zabrakło również wykładów przedmiotowych z zakresu gastronomii. Maciej Nowicki przeprowadził warsztaty otwarte fuzji kuchni dawnej i współczesnej. Grażyna Uścińska podzieliła się wiedzą na temat ziół, a Michał Oszczyk zdradził, czym jest prawdziwa herbata i jak wielką ma moc.
Sukces EuroGastro w liczbach
Podczas trzech dni EuroGastro imprezę odwiedziło 13 552 uczestników, którzy nawiązali relacje z 234 wystawcami. Liczby mówią same za siebie – impreza jest branżowym liderem w Polsce i Europie. Obiecujemy jednak, że kolejna edycja imprezy będzie jeszcze bardziej imponująca!
Partnerem EuroGastro był Maspex.