Nowe możliwości rozwoju biznesowego dla polskich restauratorów

3 marca 2022 Marcel Aktualności
Nowe możliwości rozwoju biznesowego dla polskich restauratorów

Nowe możliwości rozwoju biznesowego dla polskich restauratorów

Szybka zmiana modelu działania i wprowadzenie możliwość zamawiania jedzenia na wynos lub z dostawą jest dla wielu biznesów gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią. Taką formę korzystania z oferty ulubionych barów i restauracji wybiera już nawet co trzeci polski konsument. Biorąc jednak of uwagę mnogość serwisów obsługujących zamawianie jedzenia z dostawą, dla właścicieli biznesów gastronomicznych wiąże się to z koniecznością zawierania wielu umów z operatorami oraz z ręczną obsługą wielu różnych urządzeń i systemów.

Popularne serwisy do zamawiania jedzenia pobierają prowizję w wysokości nawet 30%, jeśli serwis obsługuje także dostawę do klienta. Z pomocą przychodzi system POS Dotykačka.

Realizacja zamówień z dostawą staje się jeszcze łatwiejsza i bardziej opłacalna, dzięki integracji systemu POS online Dotykačka np. z platformą Order Incoming. Właściciele barów i restauracji mogą przyjmować zamówienia z wielu serwisów do zamawiania jedzenia bezpośrednio w systemie POS Dotykačka – w jednym urządzeniu i w jednym interfejsie – oraz dostarczać jedzenie do klientów za pośrednictwem zarówno własnych kurierów, jak i zewnętrznych operatorów.

Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm gastronomicznych, które nie dysponują własną infrastrukturą do obsługi zamówień online oraz dla tych, które chcą powiększyć zasięg i dostępność swojej oferty. Jest to również propozycja znacznie korzystniejsza finansowo. Dzięki integracji popularnych serwisów do zamawiania jedzenia z platformą Order Incoming, ich prowizja maleje do połowę, a koszt dostawy przez kurierów zewnętrznych jest rozliczany osobno.



Właściciele biznesów gastronomicznych zyskali nową możliwość rozszerzenia oferty o sprzedaż we własnym sklepie online oraz obsługi pochodzących z niego zamówień bezpośrednio w systemie POS – bez potrzeby ręcznego przepisywania. Wszystko za sprawą przeprowadzonej z sukcesem integracji innowacyjnego i wszechstronnego systemu POS online Dotykačka oraz systemu do zarządzania dostawami i satysfakcją klienta dla restauracji z własnymi kierowcami Papu.io.

Integracja otwiera nowe możliwości rozwoju przed firmami gastronomicznymi, które do tej pory nie zdecydowały się na sprzedaż online ze względu na koszty zewnętrznych serwisów lub obawę przed utratą niezależności oraz firmami, które chcą lepiej kontrolować sprzedaż i własny wizerunek w sieci. System Papu.io jest już zintegrowany z popularnymi serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą, takimi jak m. in. Uber Eats, Wolt czy Glovo oraz z systemami obsługującymi zamówienia online, takimi jak m. in. UpMenu czy Restablo. Integracja z systemem POS online Dotykačka jest pierwszym tego typu wdrożeniem na polskim rynku.

Ponadto Bolt Market – debiutująca na polskim rynku usługa zakupów spożywczych online z dostawą do domu – także wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach w Polsce. Aplikacja Bolt Market umożliwia klientom zamawiania produktów spożywczych z szybką dostawą do domu, realizowaną przez flotę dostawców. Dzięki temu Bolt Market gwarantuje 15-minutową realizację dostaw w promieniu kilku kilometrów.

Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Rozwiązanie Dotykačka zostało wybrane przez Bolt Market również ze względu na możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z własnym systemem logistycznym. Dzięki temu zautomatyzowano proces monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.

Więcej szczegółów na dotykacka.pl