Kolejna edycja Dni Herbaty poszerzona o wakacyjną ofertą zimnych napojów
Początek sezonu letniego to okres wzrostu popularności zimnych napojów. Klienci coraz częściej poszukują orzeźwiających smaków, które nie tylko ugaszą pragnienie, ale będą także zdrowszą alternatywą sklepowych propozycji. Wraz z ponownym otwarciem lokali gastronomicznych, rozpoczyna się kolejna edycja Dni Herbaty. Organizatorem akcji jest Gourmet Foods, polski dystrybutor marek Dilmah, Fabbri i Saquella. Bogata oferta napojów na sezon letni dedykowana jest wszystkim restauratorom, którzy chcą urozmaicić menu o nowe propozycje. Odpowiedzieć na aktualne trendy konsumenckie.
Dni Herbaty
Dni Herbaty to projekt, który gości w kawiarniach i restauracjach już od kilku sezonów. Akcja inspiruje do poszukiwania nowych smaków i rozbudza zainteresowanie herbatą. Podkreśla jej atrakcyjność oraz różnorodność, zwracając uwagę konsumentów na dobroczynne właściwości napoju. W czasie ponownego otwarcia lokali, ciekawe smaki i atrakcyjny wygląd napojów z oferty Gourmet Foods pomogą restauratorom na nowo zachęcić gości do odwiedzin. Każdy z prezentowanych wariantów fantastycznie nadaje się również do podania w opcji na wynos, co pozytywnie wpływa na sprzedaż w okresie letnim. Receptury koktajli są autorstwa Michała Oszczyka, eksperta Gourmet Foods w dziedzinie miksologii.
Jak co roku, proponujemy cztery odsłony mrożonej herbaty – zielonej, jaśminowej, czarnej oraz Earl Grey. Bazą napojów jest najlepsza, ręcznie zbierana cejlońska herbata Dilmah, a intensywnie owocowego smaku nadają jej syropy Fabbri. To, co jest szczególnie ważne, to naturalny skład każdego wariantu herbaty.
W to lato niezmiennie królują egzotyczne smaki: brzoskwinia i kiwi, pomarańcza i arbuz, żurawina i róża, a także mango i kokos. Menu skomponowaliśmy tak, aby każdy miłośnik zimnych napojów odnalazł smak idealny dla siebie – komentuje Michał Oszczyk. Akcji towarzyszy konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania są zestawy produktów marek Dilmah i Fabbri. Wsparcie komunikacyjne projektu angażuje odbiorców do poszukiwania kawiarni i restauracji, biorących udział w akcji. Wpływa to pozytywnie na promocję wszystkich partnerów oraz popularność lokali.
Z każdą kolejną edycją, projekt staje się coraz bardziej rozpoznawalny wśród konsumentów, dlatego Gourmet Foods zachęca restauratorów, aby przyłączyli się do akcji.
Wszyscy, którzy zdecydują się na udział w Dniach Herbaty, otrzymają przepisy na napoje oraz zestawy promocyjne – dedykowane plakaty, karty menu oraz zaprojektowane na tę okazję szklanki Dilmah.
Lemoniada, shake, spritz – druga odsłona letniej oferty
Popularność Dni Herbaty zainspirowała organizatora do poszerzenia oferty letniej. W okresie wakacyjnym, do popularnych wariantów mrożonej herbaty Dilmah dołączą kolejne kategorie zimnych napojów. Receptury każdej z propozycji są niezwykle łatwe w przygotowaniu, a efekt końcowy zaskakuje! Koktajle wyróżniają się ciekawymi połączeniami smaków, odpowiadając na aktualne trendy w miksologii i zmieniające się preferencje konsumentów.
Ponadczasowa lemoniada
to najlepszy sposób na ochłodzenie organizmu w upalny, letni dzień! W to lato Gourmet Foods inspiruje do eksperymentowania z nowymi smakami klasycznego napoju i wraz z Fabbri proponuje tropikalne nuty melona, ananasa oraz papai. Organizator nie zapomina jednak o fanach klasycznego, cytrynowego smaku lemoniady, prezentując własną recepturę na oryginalną wersję napoju.
Kolejna nowość to mleczno-owocowe napoje przygotowane na bazie syropów Fabbri. Na wszystkich miłośników aksamitnych koktajli czekać będą shake’i o smaku banana, marakui i truskawki z dodatkiem lodów waniliowych. Prosty i naturalny skład każdej z propozycji jest doskonałą alternatywą dla słodkiej przekąski. Taki koktajl nie tylko zaspokoi pragnienie, ale będzie również fantastycznym deserem po posiłku zamówionym w restauracji.
Idealną propozycją na popołudniowy relaks może okazać się spritz! Ten delikatny, musujący, alkoholowy koktajl jest jednym z najpopularniejszych włoskich aperitifów.
Wieczór w jego towarzystwie z pewnością pozwoli odtworzyć atmosferę radosnych spotkań w ogródkach kawiarnianych słonecznej Italii. Do wyboru będzie aż sześć wariantów smakowych – Rosa Spritz, Amarena Spritz, Skiwasser Spritz, Dark Spritz, Hugo Spritz oraz Tropical Spritz. Baza każdego koktajlu to dedykowany alkohol niskoprocentowy oraz naturalne syropy Fabbri, które nadają całości intensywnego, oryginalnego smaku.
Długo wyczekiwane nadejście sezonu ogródkowego to doskonała okazja do odpoczynku na świeżym powietrzu i odwiedzin ulubionych restauracji. Dedykowana oferta od Gourmet Foods i bogaty wybór naturalnych, letnich smaków z pewnością trafi w gusta wszystkich miłośników mrożonych napojów.
Założona w 1990 roku spółka Gourmet Foods to wyłączny importer i dystrybutor herbat marki Dilmah w Polsce oraz propagator wiedzy na temat herbaty. Firma organizuje np. coroczne, ogólnopolskie Dni Herbaty – projekt popularyzujący kulturę herbaty w naszym kraju.
Pozostałe artykuły: www.abc-restauracji.pl/artykuly
Portal handlowy: www.abc-handlu.pl