Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę egzotycznego sosu Sriracha. Obecna wersja bez wątpienia jest najostrzejszym sosem w ofercie Fanex. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.
Nowe odsłona paprykowego sosu Sriracha Fanex, jest zdecydowanie bardziej ostra i wyrazista. Zmiana receptury jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.
Sos paprykowy Sriracha z dodatkiem ostrych papryczek chili, to idealny wybór dla fanów bardzo pikantnych smaków. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw: mięs pieczonych oraz z grilla, indyjskiego curry, orientalnych makaronów oraz do smażonego ryżu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby z jego udziałem dodać pikanterii również prostym przekąskom czy sałatkom. Produkt ma intensywną czerwoną barwę oraz delikatną konsystencję, w której zatopione są chrupiące kawałki świeżej papryki.
Dzięki badaniom laboratoryjnym oraz licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe. Docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.
– Wprowadzenie nowej receptury tego coraz bardziej popularnego sosu, to naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Już teraz, tuż po jego wprowadzeniu, widzimy bardzo duże zainteresowanie naszych Klientów tym produktem. Z ich strony płynie do nas wiele pozytywnych opinii które utwierdzają nas w przekonaniu, że poszliśmy w dobrym, bardziej pikantnym kierunku – mówi Tomasz Szymański, Ekspert Kulinarny w firmie Fanex.
Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną, która działa na rynku od 1988 roku.
Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.
Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości „Q” zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.