W połowie lipca zakończyła się kampania „Dziel się słońcem na pełen etat” prowadzona przez markę Lipton Ice Tea. Głównym elementem aktywacji podejmującej temat prac sezonowych były oferty konkursowe umieszczone na portalu Pracuj.pl. Proponowały one pięć niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej. Zainteresowanie? Ogromne! Wyniki? Rekordowe!
Aktywacja konkursowa przeprowadzona przez markę Lipton Ice Tea proponowała uczniom
i studentom pięć nieoczywistych ofert, które mogły stać się alternatywą dla pracy sezonowej. Czas na zgłaszanie chęci udziału w konkursie zakończył się w poniedziałek 17 lipca i już wiemy, że zainteresowanie konkursem pozwoliło na osiągnięcie rekordu odsłon ofert, a także zgłoszeń na portalu Pracuj.pl.
W przeciągu trzech tygodni użytkownicy wygenerowali łącznie 194 952 odsłon ogłoszeń, do konkursu aplikowało ponad 20 tysięcy osób.
Dzięki nagrodom będą mogli poczuć się jak:
- analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie,
- recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie,
- młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie,
- tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie,
- tester skinów w grze – praca zdalna.
Oferty „pracy” powstały w odpowiedzi na wyniki badania przeprowadzonego przez markę na temat podejścia Gen Z do prac sezonowych i ich potrzeb.
Lipton Ice Tea to brand, który pokazuje, że warto czasem wrzucić na luz
i żyć z przymrużeniem oka. Kampanią „Dziel się słońcem na pełen etat” chcieliśmy udowodnić, że takie podejście jest możliwe nawet w kontekście pracy. Znajomość naszej grupy docelowej
i jej potrzeb pozwoliło nam w kreatywny sposób trafić w jej zainteresowania, a jednocześnie naturalnie pokazać markę. Wierzyliśmy, że oferty wzbudzą zainteresowanie, jednak liczba zgłoszeń przerosła nasze oczekiwania! – skomentował Kamil Andrzejewski, Senior Brand Manager Lipton Ice Tea
Aktywacja została przeprowadzona w okresie od 26 czerwca do 17 lipca i wspierana była działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home.
Ambasadorami kampanii byli: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.
Koncept kreatywny stworzyła agencja Feeders, za sprzedaż mediów odpowiada agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group a koordynacja przez agencję Ewesa.