Międzynarodowe Targi Rozwiązań dla Branży HoReCa, czyli EuroGastro, od lat zajmują pozycję lidera. Nic dziwnego – rok do roku przyciągają tysiące odwiedzających i setki wystawców. Potwierdziła to kolejna edycja wydarzenia, które odbyło się w dniach 17-19 maja w PTAK Warsaw Expo.
Trzy dni Międzynarodowych Targów Rozwiązań dla Branży HoReCaEuroGastro po raz kolejny udowodniły, że gastronomia i hotelarstwo potrzebują integracji. Tysiące zadowolonych odwiedzających i wystawców, setki nawiązanych relacji i tyle samo podpisanych nowych umów biznesowych. To dla nas największa pieczęć jakości tego wydarzenia.
EuroGastro dopasowane pod każdego klienta
Największą siłą EuroGastro jest jego wielopłaszczyznowość. Innowacyjna formuła eventu, łącząca ze sobą zarówno estetyczne pokazy i warsztaty, jak i praktyczną wiedzę oraz szeroko zakrojony networking sprawiła, że wydarzenie było dopasowane pod potrzeby każdego klienta. Dostosowanie planu imprezy pod wymagania współczesnego konsumenta komercyjnego i biznesowego przyczyniło się do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, rozwinięcia warsztatu własnego oraz podniesienia kompetencji odwiedzających.
Uczestnicy mogli przyglądać się rywalizacji najlepszych w Polsce adeptów sztuki barmańskiej podczas Mistrzostw Polski Classic 2022, a także konkursowi w kategorii otwartej dla członków Stowarzyszenia Polskich Barmanów oraz miksologów jeszcze nie zrzeszonych. Ponadto, odbywały się pokazy oraz degustacja z ekspertami z zakresu BBQ i grill.
Nie zabrakło również merytorycznej wiedzy. O tę zadbali między innymi Jarosław Uściński, który wygłosił prelekcję na temat food cost – koszty, ich łatwe liczenie i bieżąca kontrola. Anna Dębska skupiła się z kolei na aspekcie marketingu, a właściwie jego braku w branży. Nie zabrakło również wykładów przedmiotowych z zakresu gastronomii. Maciej Nowicki przeprowadził warsztaty otwarte fuzji kuchni dawnej i współczesnej. Grażyna Uścińska podzieliła się wiedzą na temat ziół, a Michał Oszczyk zdradził, czym jest prawdziwa herbata i jak wielką ma moc.
Sukces EuroGastro w liczbach
Podczas trzech dni EuroGastro imprezę odwiedziło 13 552 uczestników, którzy nawiązali relacje z 234 wystawcami. Liczby mówią same za siebie – impreza jest branżowym liderem w Polsce i Europie. Obiecujemy jednak, że kolejna edycja imprezy będzie jeszcze bardziej imponująca!
Partnerem EuroGastro był Maspex.