Trwają obchody ważnego dla Selgros Cash & Carry jubileuszu i z tej okazji od 11 maja na profilu Instagram Instytutu Kulinarnego Transgourmet trwa konkurs dla osób prowadzących działalność w branży gastronomicznej. Należy wykazać się w nim kreatywnym wykorzystaniem produktów marek własnych Transgourmet. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Zadaniem uczestników jest przygotowanie potrawy z użyciem produktów marek własnych Transgourmet. Przygotowaną potrawę należy sfotografować, podzielić się jej recepturą oraz opublikować zdjęcia na profilu własnego punktu gastronomicznego. Ważne jest również oznaczenie profilu Instytutu Kulinarnego Transgourmet wraz z hashtagiem #25latPrzemyślanychZakupów.
Jest o co walczyć, bo do zdobycia są nagrody w postaci bonów o wartości do 5000 zł do wykorzystania w Selgros Cash & Carry, fartuchy dla całego zespołu oraz szkolenia w Instytucie Kulinarnym. Termin zgłoszeń mija 15 czerwca. Szczegóły oraz regulamin są dostępne w sekcji bio na profilu Instytutu Kulinarnego na portalu Instagram.
– Obserwowanie umiejętności, technik kulinarnych i pomysłów innych kucharzy to ważny aspekt rozwoju w gastronomii. Jesteśmy ciekawi jak nasze produkty marek własnych, zainspirują naszych klientów – Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
Linia produktów marek własnych powstała głównie z myślą o odbiorcach z branży gastronomicznej i jest sukcesywnie rozbudowywana. Klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu dopasowanego do każdego rodzaju działalności. Transgourmet Premium to oferta dla smakoszy, których pociągają rzadko spotykane składniki – szlachetna odmiana ryżu czy sól w płatkach. Quality adresowana jest do klientów ceniących jakość i sztukę kulinarną na najwyższym poziomie, zaspokajając niemal wszystkie wymagania nowoczesnych zakładów gastronomicznych, restauracji i hoteli. Linia produktów Economy powstała, aby zapewnić klientom solidne podstawy w każdej kuchni. TOPSELLER i TOPSELLER XXL to marka dla tych, którzy poszukują podstawowych produktów w najniższej cenie. Pełen asortyment jest dostępny zarówno w halach Selgros Cash & Carry, jak również dostarczany klientom Selgros HoReCa i Transgourmet Foodservice własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas.
Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca Klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.
Selgros Cash & Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros Cash & Carry to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).
Marki handlowe Transgourmet i Selgros Cash & Carry należą do Transgourmet Polska. Spółka jest częścią międzynarodowego holdingu zajmującego się hurtową sprzedażą produktów żywnościowych. Udziałowcem Transgourmet Holding SE jest COOP – druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi. www.transgourmet.pl www.selgros.pl