O nas

Wydawnictwo Abc-Restauracji

o nas

Najtrudniej pisze i opowiada się o sobie. Bo można popaść w nadmierną powagę i zanudzić Czytelnika lub w zbytnie samozadowolenie, a to nie prowadzi do niczego dobrego. Jak więc się przedstawić? Może z pewnym przymrużeniem oka?

Zacznijmy więc od naszej nazwy – w końcu to nasz znak rozpoznawczy, coś co nas określa. Tak więc, choć najczęściej przedstawiamy się jako „Wydawnictwo Abc-Restauracji„, to faktycznie powinniśmy mówić o sobie Reklama Kreatywna.

Jak można wyczytać w słowniku języka polskiego „kreatywny” (z łaciny creatus) to twórczy; to proces umysłowy pociągający za sobą powstawanie nowych idei, koncepcji lub skojarzeń, powiązań z istniejącymi już ideami i koncepcjami. I tacy też jesteśmy jako Zespół. Może czasami aż nazbyt jak na potrzeby naszego Szefa…Ale w końcu nazwa do czegoś zobowiązuje! Tworzymy więc nowe koncepcje (momentami co prawda wbrew odgórnym zaleceniom…), zawsze jednak mając na uwadze dobro Klienta i dobro Firmy. I choć nie za każdym razem się udaje to jednak staramy się osiągnąć sukces.

Nasi artyści, czyli graficy

Niewątpliwie najbardziej twórczy są nasi dwaj graficy. Ich hasłem przewodnim, jeśli chodzi o wszelkie działania, są słowa: “Rzeczy niemożliwe zrobimy od ręki a na cuda trzeba chwilę poczekać” A my, wiedząc o tym, śmiało to wykorzystujemy! W końcu wyzwania rozwijają! A przecież kto się nie rozwija ten się cofa. My więc się rozwijamy, dbając o to, by strona graficzna naszych działań była – zgodnie z nazwą firmy – kreatywna. Co pozwala nam zagwarantować Klientom najlepszą obsługę i najwyższą jakość.

Nasza Realizacja

Wszelkie sprawy związane z materiałami, pośrednictwem między klientem a Działem Graficznym ma pod swoją pieczą nasz kolega z Działu Realizacji. To na jego barkach spoczywa odpowiedzialność za ściągnięcie materiałów na czas, zrozumienie potrzeb i marzeń klienta. A także działania związane z mediami społecznościowymi: facebookiem, instagramem czy twitterem. Jest więc naszym „buszującym po internecie”, co stara się – oczywiście kreatywnie – wykorzystać na naszą i Państwa korzyść. A jak mu to wychodzi – oceńcie Państwo sami…

Trzon zespołu, dział sprzedaży

Trzon Zespołu stanowią dziewczyny, które zajmują się sprzedażą powierzchni reklamowych i kontaktami z Klientami. Dbając o to, by te relacje były jak najlepsze. A sprzedaż…jak najkorzystniejsza. I choć zdarza się, że nie zawsze wszystko jest idealnie, to jednak dążymy do jak najlepszych rezultatów. Uwzględniając dobro obu stron. Bo przecież bez Reklamodawców nas by nie było… Oczywiście jak to w damskim gronie bywa zdarzają się drobne nieporozumienia. Jednak nie dochodzi do poważnych konfliktów. W końcu – kreatywnie – potrafimy je rozwiązać 🙂

Ostatnia instancja

Nad całym tym towarzystwem stara się zapanować Szef. Czyli osoba, na której barkach spoczywa dbanie o dobrostan całego Zespołu. Można by rzec… ostatnia instancja. Jak wiadomo o Szefie pisze się dobrze lub…wcale. Ale zasady można nieco naginać…Jednak nie ma takiej potrzeby. Bo choć bywa momentami nieco trudny w relacjach ma tę dobrą stronę, że o tym wie. Rzadka to cecha, tym bardziej więc należy ją chwalić i pielęgnować (kreatywnie).

Jak już wspomniano wyżej najczęściej mówimy o sobie „Wydawnictwo Abc-Restauracji„. Bowiem początki naszej działalności to portal abc-restauracji.pl, powołany do życia jakiś czas temu.

o nas

Od chwili swego powstania zajmuje się głównie działaniami nakierowanymi na HoReCa. To dla tej branży powstał ten portal (obecnie jest najlepiej pozycjonowanym tego typu portalem w Polsce) oraz katalogi: elektroniczny i drukowany.

Katalog elektroniczny jest miesięcznikiem. Wysyłamy go dwa razy w miesiącu do stałych Klientów. Natomiast katalog drukowany to kwartalnik. Trafia on do Adresata Pocztą Polską oraz jest dystrybuowany na Targach. Na które jeździmy osobiście – o ile jest taka możliwość. Oczywiście za każdym razem gdy jesteśmy na Targach bez trudu można nas zauważyć – jesteśmy bowiem zawsze Patronem Medialnym danego wydarzenia. Pozwala nam to nie tylko na doskonałą promocję naszych katalogów, a co za tym idzie i naszych Reklamodawców, ale także na nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Dzięki temu jesteśmy znani w środowisku, które pracuje i współpracuje z branżą gastronomiczno-hotelarską.

Lata doświadczeń, tysiące projektów

Jako Wydawnictwo możemy pochwalić się bogatym portfolio Firm, z którym współpracujemy. Wśród naszych Reklamodawców są tak znane marki jak: Muszynianka, Rodovita z Roztocza, Turka Invest, Viessmann, Damak Food, Ap Pol, JBB Bałdyga, Zaores czy Arinea.

Oczywiście dbamy też o to, by pokazywać i promować niewielkie polskie firmy. Wspierając ich rozwój i pozwalając na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Mamy więc smakowite soki z gospodarstwa rodzinnego czyli Soki Bednarz, Sokarnię Podlaską, Winnice np. Parypa czy Gródek, browary: Pinta czy Browarkę, sery swojskie od Sermixa czy też Damnisa. A także takie firmy jak Domodes – z pięknymi lampami.

ABC Handlu

Od kwietnia 2020r prowadzimy także drugi portal: abc-handlu.pl. Skierowany jest on do Odbiorcy indywidualnego i B2B: firm, biur, sklepów, hurtowni itp. Mimo iż to nasze kilkumiesięczne dziecko rozwija się dobrze. I śmiało można powiedzieć, że goni starszego brata w popularności.

Wszystko co tylko zapragniesz, poligrafia od A do Z

Najmłodsze w rodzinie są świadczone przez nas Usługi Poligraficzne. Mając doświadczenie w tworzeniu reklam postanowiliśmy udostępnić je szerszemu gronu. Można więc u nas zamówić sobie wszystko, co tylko jest związane z drukiem. Od przygotowania projektu, poprzez wydrukowanie aż po dostarczenie pod same drzwi. Czyli, mówić krótko, pełna obsługa…Może kiedyś wydamy książkę?

Kreatywni czyli twórczy. Tacy staramy się być i tacy jesteśmy.

Dla naszych Klientów i dla nas samych.

Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z naszymi portalami. A także zachęcamy do wejścia na naszego Fb. Znaleźć na nim można różne ciekawe artykuły, pomysły, nowości. A także informacje o naszych stałych Klientach.

Z pozdrowieniami

Redakcja