Ordering Stack

Ordering Stack

Ordering Stack

Firma: Ordering Stack

Miasto: 01-646 Warszawa

Ulica: Edwarda Jelinka 32

WWW: orderingstack.com/pl/

Telefon: +48 725 935 000

Mail: info@orderingstack.com

Ordering Stack: Rozwiązanie samoobsługowe, które rewolucjonizuje obsługę w Twojej sieci restauracji. Nasza platforma umożliwia klientom łatwe składanie zamówień przez wielokanałowe punkty dostępu, takie jak kioski samoobsługowe, aplikacja mobilna, strona internetowa lub poprzez ulubione serwisy z dostawą jedzenia – Pyszne.pl, Glovo, UberEats i inne. To wszystko przy pełnej synchronizacji z Twoim obecnym systemem POS.

Integracja Ordering Stack z Twoim systemem POS, umożliwi Ci zarządzanie jednolitą bazą produktów we wszystkich kanałach sprzedażowych. Zamówienia wpływają bezpośrednio do POS, tak jakby były wprowadzone przez personel. Dodatkowo, nasze rozwiązanie otwiera możliwość wdrożenia programu lojalnościowego, zwiększając zaangażowanie klientów i nakłaniając ich do częstszych zakupów przez personalizowane oferty i kupony.

Dzięki ponad dekadzie doświadczeń w branży QSR oraz współpracy z markami takimi jak KFC, Pizza Hut i Burger King, zdobyliśmy cenne wiedzę, którą wykorzystaliśmy, tworząc nasz flagowy produkt – Ordering Stack.

Nasze kompleksowe rozwiązanie dla kiosków samoobsługowych obejmuje:

  • Proste w integracji oprogramowanie z istniejącym systemem POS, co zazwyczaj zajmuje nam nie więcej niż 2 miesiące.
  • Indywidualnie dostosowane UX/UI aplikacji kioskowej, aby idealnie komponowało się z identyfikacją wizualną Twojej marki.
  • Dostarczanie wysokiej jakości sprzętu przez naszych zaufanych partnerów, którzy wdrożyli już ponad 1500 urządzeń w całej Europie.
  • Możliwość zintegrowania zaawansowanego systemu lojalnościowego.

Korzystając z Ordering Stack, zyskujesz nie tylko niezawodne kioski samoobsługowe, ale również szereg narzędzi do zarządzania sprzedażą, w tym:

  • Aplikację lojalnościową wspierającą kupony i kampanie marketingowe,
  • Integrację z agregatorami rynku jak Pyszne.pl, UberEats, Glovo, Wolt i Bolt,
  • Opcję zamawiania z dostawą poprzez strony www i aplikacje mobilne,
  • System KDS, czyli wyświetlanie zamówień kuchennych.

Przekonaj się, jak Ordering Stack może przygotować Twoją sieć restauracji na wyzwania współczesnego rynku.

  • Kioski
  • samoobsługa
  • automatyzacja
  • technologia
  • interaktywne
  • POS
  • klient
  • obsługa
  • digitalizacja
  • innowacje
  • efektywność