Food to go relacja z targów

16 lutego 2018 ABC Aktualności
Food to go relacja z targów

Food- to- go Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii

Zakończyła się jedna z większych imprez branży wyposażenia i produktów dla gastronomii. Odbyła się w Gdańsku, w Centrum Wystawienniczo Kongresowym Amberexpo.

food-to-go-art-1
food-to-go-art-1

Od 7 do 8 lutego mogliśmy odwiedzać stoiska wystawców podzielonych według następujących branż: dania gotowe i dodatki do dań, wyposażenie restauracji, maszyny do lodów i bitej śmietany, mieszanki i dodatki cukiernicze, lodziarskie i piekarnicze, mobilna gastronomia, namioty bankietowe, napoje, odzież korporacyjna, opakowania i maszyny pakujące, produkty bezglutenowe, produkty i półprodukty spożywcze, rozwiązania informatyczne, organizacyjne i doradztwo, sprzęt i akcesoria do parzenia i serwowania kawy, herbaty oraz czekolady, środki higieny i systemy utrzymania czystości, systemy dystrybucji przekąsek
i napojów, urządzenia dla cukierni, lodziarni i kawiarni, urządzenia gastronomiczne, wyposażenie i akcesoria dla hoteli, pensjonatów i ośrodków wypoczynkowych, wyposażenie zaplecza kuchennego, media, stowarzyszenia, wydawnictwa.

food-to-go-art-2
food-to-go-art-2

Wbrew zasłyszanym przed targami opiniom wystawcy w tym roku dopisali. Najbardziej cieszy jednak fakt,
że impreza cieszyła się bardzo dużym powodzeniem wśród odwiedzających tegoroczne  Food – to –Go. Momentami na hali, w której rozstawiono stoiska panował naprawdę duży tło- Przyszedłem tutaj, bo szukam rozwiązań
dla mojego hotelu – mówi Janusz Jaworski z Gryfic. – Tak, szukam czegoś konkretnego, ale na razie rozglądam się
i analizuję. Może nawiążę kontakt z producentem sprzętu do parzenia i serwowania kawy – opowiada Janusz Jaworski.

Jednym z uczestników tegorocznych targów była też nasza firma – ABC Restauracji. Prezentowaliśmy nasz najnowszy katalog reklamowy. Spotkaliśmy się z wieloma naszymi dotychczasowymi klientami. Nawiązaliśmy
też nowe znajomości, które, mamy nadzieję, zaowocują dalekosiężną współpracą.

Wyróżnikiem tegorocznych targów było zorganizowanie strefy BaltRoom – oferty wyposażenia obiektów noclegowych, bowiem polskie wybrzeże słynie przecież z niezliczonej ilości miejsc wypoczynku i rekreacji.
Cieszyła się ta strefa naprawdę dużym zainteresowaniem.

Tegoroczne targi, oprócz szerokiej oferty wystawców, zaprezentowały też ciekawy program towarzyszący
oraz spotkania z wieloma ekspertami.  Całość imprezy utrzymana była w klimacie kaszubskim: kulinaria, stroje regionalne, wystrój.